Sunday, April 24, 2011

Award for Syafiq Salim :)

Assalamualaikum & selamat pagi yang dah nak dekat tengahari . * Cik Aina dapat hidayah .

Alhamdulillah , followers dah cukup 200 walaupun masih ketinggalan banyak dari blogger lain  :)

Semalam sebelum tidur , Cik Aina sempat usha blog tercinta sebelum melelapkan mata . Ada jeritan dari Encik Syafiq Salim yang berbunyi begini , "Hye cik aina... sy dah jdi follower ke-200... xde award ker ?? muke tak malu i nih..haha " Haha ! Cik Aina tergelak sorang sorang dengan gelagat Encik Syafiq Salim neh . Jangan risau lah , mesti akan ada award punyaa :)

Fikir punya fikir , idea tak daa ! -.- Sebenarnya terasa malu malu kucing pulakk nak buat award kat Encik Syafiq Salim neh . Blog beliau dah hebadd , tiba tiba ada award yang kurang matang tersesat dalam blog dia . Malu kan ? Malu kan ? 

Lepas dah puas perah otak , Cik Aina buat keputusan nak tidur jaa . Tapi sebelum tuh , Cik Aina ada tinggalkan pesanan kat kotak jerit dia yang ditulis begini , " Cik Aina nk bg award sbnrnyaa tp cm segan pulakk sbb award besa2 jaa "

Zzzzzzzz . 

Hari neh bangun bangun jaa tidur terus fikir nak bagi award apa neh kat follower ke 200 Cik Aina . Tanpa buang masa terus meng-onlinekan diri yang serba wangi gitu . Heeee :) Ada balasan untuk pesanan Cik Aina . Encik Syafiq Salim neh cakap tak kisah pun award biasa biasa aje . Bagus kankann blogger macam neh ?

Cik Aina pun buka photoscape untuk memulakan kerja buat award yang kurang matang & hasilnyaaaa . .


Simple jaa kan ? Sorry yaa Encik ? Cik Aina suka buat benda yang simple simple jaa . Kalau tak suka , harap dapat bagitau Cik Aina okayy ? :) 

Kepada semua followers terhebadd , jutaan terima kasih sebab sudi follow blog Cik Aina .

* Psttt ! Ada DSLR tersesat sebab Cik Aina sempat usha entry terbaru beliau pasal DSLR tadi :)

Terima kasih daun keladi , lain kali singgah lagi :')

3 comments:

  1. CIK AINA..
    hehe..nak tumpang tanya boleh tak?
    Camna cik Aina buat gambar boleh scroll kat tepi tu?
    Jimat ruang kan,
    Boleh tak ajarkan saya ?

    ReplyDelete
  2. thank cik aina..nty saya cuba :)

    ReplyDelete