Thursday, March 10, 2011

NAK NAK abangg bolehhh ?

Ayat nehh lah yang asyik TERlekat kat otak aku sejak dari aku budak kecik yang tembam sampai lah aku dah besar macam nehh . Ayat tuh gak yang aku selalu cakap kat si WanNurulSyafawani sampai aku rasa dia dah muak kot asyekk dengar aku dok ulang ulang ulang ayat yang sama . :'(

Aku TERsangat sangat sangat jeles tengok orang lain ada abangg , bukan lah abang yang kuad membuli paa semua tuh ! Abang yang aku nak nehh abang yang amek berat pasal adekk dia lah , yang sporting abehh . Ngeeee :)
Dulu waktu aku dok asrama , selalu gak aku dengar cerita pasal abangabang TERhebadd adekadekk dorm aku . Argh ! Waktu tuh memang jeles gilaaa dengan dpaa tapi aku buatbuat tak kesahh jaa . *ego

Mungkin sebab aku TERlalu nak sangat ada abang , aku ada & pernah ada petbroo . Si Emy pujaan hati sebenarnya tak berapa suka aku ada petbroo semua tuh , kenapa ? Dia takut nanti aku gak sedih sebab selalu hubunganhubungan macam tuh bukan kekal lama pun tapi si Aina degil tetap gak nak ada petbroo , akhirnya si Emy baik hati & comel TERpaksa lah mengalah . Sorry taw Emy ? Ngeee :) 

Sebenarnyaa dulu aku pernah dah ada trauma kot dengan petbroo *ayat yang sengaja DIlebih lebih-kan . Si petbroo bernama Ramzi Azman , aku start kenal dia waktu awal tahun aku form2 . Kecik lagi waktu tuh tapi memang rasa best sangat sebab first time ada abang angkat ! Hari first jaa memang dia baik sangat dengan aku , tapi lepaslepas tuh dia buat tak taww jaa kat aku , grrr ~

Time tuh Myspace dok hot lah , aku ada add si Ramzi kat myspace so lepas dia buat tak taww kat aku tuh . . Aku ada STALK komenkomen dia , haha ! Yesss ! I'm a stalker :P
Komenkomen dia dengan petsiss dia memang berlambak lah ! Geram tak TERkata lah waktu tuh tapi aku buat tak taww jaa & time tuh lah aku kenal dengan si Azizi , petbroo yang kedua . Aku memang rapat sangatsangat dengan si Azizi & still contact sampai sekarang walaupun kami keja gaduh jaaaa ! Dah 4tahun++ aku kenal dengan dia tapi aku dah tak rapat dengan dia macam dulu lagi . *Emy saja taww kenapaaa aku dah tak rapat dengan dia . Selain si Azizi aku ada soranggg lagi petbroo , abg Arli . Kadangkadang dia rapat sangat dengan aku , kadangkadang dia buat tak taw kat aku . Aku tak kisah dah kot sebab aku tak maww lah sayang orang lain lebihlebih macam family aku sendiri sedangkan dia tak rasa apa pun .

Hampir setengah tahun gak si Ramzi abaikan aku . Satu hari tuh , aku komen dia kat Myspace . . Aku buat ayat abeh sedih gilaa lah tapi memang waktu tuh aku sedih pun okayy ? Si Ramzi pun akhirnyaa 'cair' lah dengan ayat petsiss dia yang sangat sedih tuh , heee :) Aku memang suka buat ayat sedih TERutama dengan si Emy sekaligus buat dia 'cair' dengan ayat aku , HAHA ! *jahatjahat

Lepas peristiwa aku buat ayat sedih tuh lah , aku dengan si Ramzi jadi rapat . Dia pun minta maaf & tukartukar no fon paa semua lah kan . Time tuh memang rasa seronok sangat lah , selalu komenkomen dengan dia kat Myspace & kerap msg . Aku gak rapat dengan awek dia , Kak Yana . Awek dia memang sporting lah , selalu gak msg dengan aku . Best best best !

Rasanya macam tak lama kot aku kenal dengan Kak Yana , si Ramzi break dengan Kak Yana sebab dia cakap Kaka Yana tuh ada curang dengan dia . Sebenarnyaa tuh semua salah faham yang sengaja direka oleh Kak Yana sebab . . *sampai sekarang masih menjadi persoalan sebab Kak Yana tak pernah cerita .

Tak lama lepas dpaa break , aku dengan si Ramzi pun jadi macam tak rapat && dia terus buat tak peduli kat aku . Susah betul ada petbroo yang ada ramai adek angkat nehh , ergh ! Dia cakap aku jaa adekk yang paling rapat tapi semua tuh dulu kan ? Lepas dia ada petsiss yang berlambaklambak , dia abaikan aku sekali lagi . Hmm . . akhirnya aku buat keputusan tak maww dah dok kacaukacau hidup dia && aku terus block dia dari Myspace & dari fon aku . Sekurangkurang nyaa aku dah tak sakett hati sangat ! *kejamkejamkejam

Haish ! Nasib lah kan ? Kenapa lah keinginan aku nak ada abang tuh rasa macam dah KUAT TERsemat dalam hati aku ? Silap aku kot sebab dari kecik lagi aku tak maw buang keinginan tuh jauhjauh , hmm . . Sampai sekarang aku masih rasa jeles & bercampur sedikit sebak kot bila orang dok bercerita pasal abangabang TERhebadd dpaa . Agpaa jangan dah cerita pasal abangabang TERhebadd agpaa okay ? Tak kira berapa petbroo yang aku ada , tak kann mungkin dapat yang betulbetul sayangg aku macam adek dpaa sendiri kan ? Aku dah putus asa untuk terusterusan BERharap benda yang mustahil :'(


Buang keinginan tuh jauhjauh Aina ! !

Terima kasih daun keladi , lain kali singgah lagi :')

0 comments:

Post a Comment