Saturday, February 5, 2011

menjauhkan diri daripada facebook :(

haishh ! kenapa lah aku rasa macam ney ? adoyyy . . hati aku ney rasa macam di-tumbuktumbuk sampai lumut ! aku tak tahu lah kenapa kann , tapi yang penting bukan sebab emy okey ? :) otak aku rasa macam daa tersekat , erghh ! malas lah fikir , aku rasa macam daa tak maww nak onl fb daa . . boleh kaa macam tuh ? haha ! lagi tambah bosan daa lah . . hari ney birthday salah sowg kawan baik aku , Wan Nurul Syafawani bt Wan Mohd Taufek . daa tua daa kan ag ney ? tapi masih dok buat pangai macam kanakkanak ribena lagi ! aku semangat lah nak jadi owg first yg wish birthday dea tapi aku terlambat beberapa saat shj ! erghh , akhirnyaa jadi lah owg ke-3 . . haha ^^ agak frust kot ? ain daa msg ajak p celebrate birthday wan dengan si syafiq , buaah hati wans . . tapi hari ney lakk aku nak kuar dengan family aku , p beli barangbarang aida nak masuk asrama . . :( soo , aku tak p lah . . aku cuma kirim hadiah jaa , eb baek dea sukaa ! huuu . letih gilaa lah asyik jalan jaaa petang ney , tapi tak tahu lah kenapaa tak seronok macam selalu , grr ~ aku sedih kot nanti adikadik aku semua nak p asrama , tinggal aku sowgsowg kat rumah . .

p/s : maaf post yang membosankan sebab aku menulis dengan perasaan yang bercelaru :(

Terima kasih daun keladi , lain kali singgah lagi :')

0 comments:

Post a Comment