Monday, February 7, 2011

kisah sedih :(

hmm . . aku baru jaa balik hantar aida p sekolah baru dea . dekat jaa , kat SP jaa . . mak ayah aku excited sangat aida dapat SMS Sultan Mohd Jiwa , cpa lah yang tak suka kan ? tapi aku taw aida tak sukaa pun . . dea tak kisah sangat pasal sekolah tuh , cuma pasal nak dok ostel tuh jaa . . semalam baru jaa p jitra , hantar aiman balik ostel . pagi tadi kena lah bangun awal , dalam pukul 8lebih baru bertolak . mentangmentang lah dekat kan ? sampai kat sana , penuh gak lah orang semua pkat nak daftar . . padahal pukul 9 pun tak lagi . act , pendaftaran start pukul 9 . best lah weyy tengok student kat sana , semua segak bergaya dengan blazer *aku pun tak taw nak eja camna , hantam sajaaaa :P* . p lah daftar paa semua kan , pstuh p makan kt dewan makan dea . . habis makan kena dengar taklimat lah , adoyyy ! lama gak lah , habis taklimat baru boleh p dorm masingmasing ! aida dapat dorm baru , cantik weyy ! tandas pun kat sebelah dorm jaa , satu bangunan tuh kebanyakkan form4 gak . . aku tengok dpaa smua ramah jaa , aku pun tkdaaa lah risau sangat sebab adik aku tuh susah nak bergaul dengan orang lain . . lepas daa kemas barang paa semua , keluar lak p parkson beli barang paa semua , makan lah . . then nak hantar lah dea p ostel , tengoktengok awal lagi . . p lah lepak kat tesco , dok lam kereta jaa ! haha , cm paa tak taww . . bilaa dah pukul 4lebih , p lah hantar dea balik asrama . . memang sedih lah weyy , aku memang rapat dengan dea . . tidur pun samasama , sukaaa gosip dengan dea , aku suka kacau dea , aku sukaa bila tengok dea daa banyak kerja sekolah padahal aku dok relax jaa . . jahat kan ? haha ^^ aku rasa sunyi sangat sekaranggg . . dok ostel elokelok okey ? aku sayang ag lah , aida . . semoga dea dapat sesuaikan diri kat sana cepat . miss u ~ :(

cuba nak tahan tak maww nangiss . . rindu lah kat adik2 aku , aiman && aida :(

Photobucket
Terima kasih daun keladi , lain kali singgah lagi :')

0 comments:

Post a Comment