Sunday, January 22, 2012

One step closer ..



Khamis ; 19 Jan 2012

1 new message .
Aina..ney ftn..mira smat ajak p umh dy coz dy tnang sbt0o ney..du s0h blek umh dy ae ney..nk x?

Calling .... Fatin

Cik Aina ; Hang nak p ka rumah dia ?
Fatin ; Aku tak pi kot , mak aku suruh balik rumah .
Cik Aina ; Okay takpa laa . Bye

Keluar jalan-jalan dengan Kama , Cytah dengan Cu . Main bowling segala sampai lewat balik kamsis . Ayah pulak dah sampai kamsis waktu tuh . Erghhhhh --'

Balik rumah golek-golek atas katil sambil re-read message Fatin .

WHATTTTTTT ????!!!

Okay . Aku baru perasan yang nak bertunang nyaa si Miera ! Oemjeee . Teruk betul aku !

Jumaat ; 20 Jan 2012

Sampai rumah Miera petang jumaat tuh dengan Dayah . Kalut tolong dia hias kotak hantaran . Woahhh ! First time aku membusykan diri dengan hal-hal bertunang ni ^^ Excited kot ngeeee ;D

Sabtu ; 21 Jan 2012 

Dayah ; Wei betoi ka Miera nak bertunang hari ni ?

Haha ^^ 

xxxxx

Sekarang , biar gambar berbicara (:



Nampak sangat kan dia happy ? (:




Si Miera berdebar tunggu bakal tunang dia . Aku ? --'


So this is the moment ...




Alhamdulillah (:

" Time stands still
Beauty I know she is
I will be brave
I will not let anything
Take away
What's standing in front of me
Every breath
Every hour has come to this
One step closer .... "

TAHNIAH :)

Kami kawan-kawan hang selalu doakan kebahagian hang . Semoga jodoh hang dengan dia kekal sehingga ke akhir hayat okay .


p/s : Kawen muda , so ? Jodoh ajal maut semua di tangan Allah . Takda yang terlalu awal , takda yang terlalu lewat . Semuanya telah diaturkan oleh-Nya . 

Terima kasih daun keladi , lain kali singgah lagi :')

1 comment: