Tuesday, March 8, 2011

si Wans =='

Onlineonline Facebook , terus lah tengok notifications dengan semangat macam selalu . Haha , lepas tuh tengok statusstatus di news feed yang menarik untuk di-LIKE :)

Scroll lah page tuh nak tengok statusstatus orang , tibatiba mataku TERtarik dengan status si Wans ! Benda mulamula yang aku fikir , " Ya Allah ! Dia buat dah perangai dia , haha . "


Haish ! Sabar jaa lah dengan perangai ketidak-matangan si Wans , adeyy ==' Menanggung malu lah weyy , kalau lah Cikgu Munawir bacaa . . Mana aku nak sorok mukaaa ? Nanti mesti dia nak perliperli waktu amek result nanti ! Erghh , aku pun menggunakan kuasa veto aku memaksamaksa si Wans memadam statement berani mati dia ! Kalau dia tak maw , apa susaah ! aku boleh p padam sendiri , macam lah aku tak taw password dia . *mood jahat

Aku sebagai kawan TERbaik ney lah yang tolong dia padampadam msg dia yang patut kat FB , aku gak lah mangsa nak sorokkan relationship dia dengan si Shafiq .

Aku dah TERsangatsangatsangat nekad nak padam status tuh tak kiraa apa pun yang jadii !

Terima kasih daun keladi , lain kali singgah lagi :')

0 comments:

Post a Comment