Monday, March 14, 2011

sekolah rendah .

Letih . Adeyy , baru jaa balik tolong mak aku kemaskemas kelas dia ! Seronok kan jadi budak sekolah rendah nehh , semua cikgu tolong buat . Tapi masehh tak reti nak hargai , koyak behh semua yang cikgu buat ! Nakal !

Pagipagi lagi dah kena bangun paa semua , ayoyoo = ='



Gambar Aiman si sewel , ngeee :D



18 y/o VS 13 y/o ! Okayy , saya pendek ! Senyap !

 Mulamula semua semangat nak buat kerjaa , lastlast aku gak yang kena buat ! Si Aida sesedap jaa tidur , geram geram geram = ='

 

Nak tangkap Aida memang susah , adeyy = =' Macam nak tangkap gambar orang famous pulakk .


Blurr saya TERserlah :P

Balikbalik terus singgah kedai , beli air sorang satu . Melantak sepuas - puasnyaa lalu tidur . Zzzzzzz
Hari yang penat .

Saya rindu awak Emy , tapi saya EGO . Maaf .

Terima kasih daun keladi , lain kali singgah lagi :')

0 comments:

Post a Comment