Tuesday, March 29, 2011

KPP test yang betul betul !

Cik Aina pernah bagitau kan nak p KPP test dalam entry yang lama ? Hari tuh tak jadi lah nak p test sebab kawan Cik Aina tak ready lagi nak test so Cik Aina pun okay jaaa .

Hari nehh baru nak p KPP test , Cik Aina pun bangun lah dengan semangat yang luar biasa . Bangun pagi , mengeliat paa semua terus p basuh muka . Cepat - cepat ambil buku nak baca ! Bertafakur atas katil sambil baca buku dengan seserius yang mungkin . = =' Last baca buku tuh pun minggu lepas , punya malas nak baca buku tuh kan ?  Haha !

Baru baca buku berapa helai jaa , tengok dah nak dekat pukul 8 . Dengan sepantas kilat terus p mandi , habis mandi ada mesej masuk pulakk ! Rupanyaa mesej Cik Sheyhan . 

' Ang siap tak lagi . Hari nehh kita p naik kereta yaa sebab kereta kena hantar p servis so mak aku hantar aku kat rumah ang then kita p jalan kaki okayy ? ' 

Ergh ! Terus cepat - cepat iron tudung paa semua , then siappp ! Cepat jaa Cik Aina bersiap , haha . Pukul 8 lebih kami pun memulakan perjalanan , haha . .  Lama kot tak jalan - jalan nehh , Cik Aina dok rumah bela badan jaa sampai tembam ! Buktinyaaa , dah beberapa orang dah kata ketembaman Cik Aina makin terserlah ! Adeyy , Cik Aina boleh tahan lagi daripada orang cakap Cik Aina budak sekolah ! Tak suka tak suka !

Sampai rumah agen Cik Aina & Cik Sheyhan , pakcekk tuh bawa kami p Baling noh ! Jauh betul , p sana kami pun  buat lah test tuh . . Cik Aina letih kot perah otak nak ingat balik benda yang Cik Aina baca minggu lepas . Dah siap test paa semua , Cik Aina pun check lah keputusan test tuh sendiri . Haaaa 42 jaa ? Cukup - cukup makan jaa , haha . . Berbaloi lah dengan usaha Cik Aina yang agak pemalas nehh kan ? Tengok kanan tengok kiri , Cik Sheyhan tak daaa ! 

Dengan muka selamber , Cik Aina pun keluar dari bilik tuh . Tercari - cari Cik Sheyhan kat manaa ! Rupanyaa dia dok bersenang - lenang kat ruang menunggu . Sembang - sembang paa semua , Cik Sheyhan bagitau satu cerita yang buat Cik Aina gelak tak berhenti .

Perbualan nehh hampir - hampir sama jaaa lah okay ,

Cik Aina : Ang dapat berapa ?
Cik Sheyhan : Aku tak buat sampai perabehh . Tadi aku baru buat berapa soalan jaa pastuh aku p tekan ' Tamat Sesi ' . Aku pun keluar dari bilik tuh nak cari pakcekk tuh , dia tak daa . Aku cari sampai ke kedai mamak hujung sana nuhhh !
Cik Aina : Hahahaha ! *dah mula gelak tanpa peduli orang lain dah 
Cik Sheyhan : Cuba ang tengok keputusan yang aku dapat . 

Cik Aina pun tengok lah kertas yang kakak tuh bagi tadi kat Cik Sheyhan .
Bandingkan sendiri okayy ?



Cik Aina lagi lah gelak tengok kertas dia ! Haha , mau tak mau kena lah buat test sekali lagi . RM 30 pun melayang begitu sajaa . Cik Sheyhan pun buat test sekali lagi & dapat 45/50 ! Wewitttt :) Caya lahh Sheyhan , haha ! Sorry yaa Sheyhan aku story pasal ang ? Ngeeeee :D


Terima kasih daun keladi , lain kali singgah lagi :')

0 comments:

Post a Comment