Saturday, March 5, 2011

kesal

Hmm . . Aku rindu ag , Emy ! ! *jerit sekuat mungkin . Dengar tak ? Memang salah aku pun okayy ? Aku rasa sedih bila ag tak da :( Aku memang cepat marah tapi aku cepat menyesal .

Tadi hantar Aida balik asrama , maksudnya aku keseorangan lagi di rumah . Agak tak sabar kot minggu depan nak cuti sekolah . Haha ! Macam lah aku yang nak cuti , heeee .

On the way balik rumah , singgah sat kat Restoran *tetttt . Aku dengan mak aku pun p lah order nak makan apa kan , tapi dpaa boleh buat tak taww jaa ! Bila mak aku order , lelaki tuh suruh perempuan tuh masak . Yang perempuan tuh suruh lelaki tuh lak masak ! Lastlast , senyap macam tuh sajaa ! 

Dengan perasaan yang BENGANG , kami pun terus blah dari restoran tuh . Huh ! Macam tuh kaa cara dpaa berniaga ? Nama restoran baru dok tengah naik , tapi dah buat perangai ! Setakat restoran tepi jalan , tak payah lah berlagak macam restoran 5 stars okayy ?
 
Aku hampa bila seharian msg ag tak da kat inbox aku . Hmm . .

Terima kasih daun keladi , lain kali singgah lagi :')

0 comments:

Post a Comment