Wednesday, March 23, 2011

Harinya telah tiba !

Sejuk tangan aku waktu nehh .

Bangun pagi awal selepas dikejut oleh mak TERsayangggg :) Mak boleh tanya aku tak takut kaa nak ambil result padahal dalam hati nehh tak daa siapa yang tahu . Arghhh ! Aku tak boleh nak berhenti fikir lah macam mana result aku nanti , teruk kaa tak ? = ='

Ya Allah , tolong tolong tolong tabahkan hati hamba MU ini .

Pagi - pagi lagi dah buka Hot FM lebih hangat dari biasa , macam setiap tahun waktu result nak keluar mesti SPM jadi bualan sepanjang hari . Tengah khusyuk menaip entry nehh , tiba - tiba ada terdengar satu benda yang menarik ! 

Result SPM boleh check melalui SMS ? Haaaaaaaaaa ? ! Tiba - tiba aku rasa tak mau p ambil result sajaa , nak duduk rumah tunggu pukul 10 lepas tuh check jaa melalu SMS ? Bolehhhh ? Tapi rindu nak berjumpa kawan - kawan memaksa aku melangkah dengan seribu persoalan ke sekolah . 

Cara nak check result melalu SMS :
SPM SEMAK N0.IC AGKA GLIRAN hantar ke 15888

*Boleh buat selepas pukul 10 sahaja .

Terima kasih daun keladi , lain kali singgah lagi :')

0 comments:

Post a Comment