Monday, March 7, 2011

Biarkan sajaaa

Bangun pagi dengan mood yang happy sebab dah okayy alek dengan si Emy , ngeee :D

Dengan badan yang dah lembik macam sotong saja , terus online Facebook . Ahakss ^^ Rasanyaa aku dah betulbetul TERketagih Facebook . Emy hanya tergelakgelak bila aku buat pengakuan itu , hehe . . 

Then , aku pun memulakan aktiviti seharian aku iaitu meng-LIKE status sesiapa jaaa yang ada kt news feed aku . Sebab tuh bila aku online jaa FB , penuh notifications aku dengan LIKE orang . ==' Tengahtengah dok LIKE status orang , aku pun TERbaca status Sir Venn *cg yang aku pernah p seminar dia sekali sajaa tapi aku & kawankawan masih ingat dia sampai sekarang . Dia ajar memang best sangat ! Kalau aku pass Add Maths SPM , memang dia salah satu sebabnyaa :) 

*crdt for pika

Nampak kan link kt status dia tuh ? Aku pun try buka link tuh . Link tuh link blog Malaysia Students & tertera kt situ cakap result SPM kua 12 Mac 2011 .

Lastlast , aku pun mengambil keputusan tak maww peduli lagi dah dengan ceritacerita tuh ! Hanya memeningkan kepala otak sajaa . Aku pun pasrah jaa kua bila pun result , heee :)

Aku cuma percaya berita kt TV yang malammalam tuh .

Do wish me lucks for SPM kay ?

Terima kasih daun keladi , lain kali singgah lagi :')

0 comments:

Post a Comment