Friday, February 18, 2011

tiada tajuk .

Hmm . . Bangun pagi dengan perasaan yang kosong , tak check fon mcmm selalu sebab taw memang tak kan ada msg . Kena lah bangun awal cket hari ney , terdengar sayupsayup ibu bapa tersayangg merepek kepada anak mereka yg tinggal sowg sahaja kat rumah . Erghh ! Tak tergambar betapa sunyinyaaa aku sekarang . Terasa sunyi di saat bersendirian , tiada sesiapa peduli . Aku rasa mcmm malas dah nak onl FB , walau berapa ramai pun aku dok chat . . Perasaan tuh tak kan sama bila aku chat dengan Emy .


Tak sabar nak p SP esok , jumpa dengan Aida . Sumpaa aku memang rindu sangat kat dia ! Selalu malammalam aku dok sembangsembang dengan dia , bergosip ! Tibatiba Aiman akan masuk nak kacau kami bergosip , aku rindu bila kami bertiga melepak kat dalam bilik . Bercerita pasal macammacam . Rindu nak berebut lappy dengan si Aiman . . Aku dah lah suka geletekgeletek Aida && Aiman , haha :( Aku rindu bila Aida tdo sampai kaki dia naik atas badan aku . Buas kann ? Aku cian kat Aida sebab sekola dia tak best mcmm sekola Aiman .

Tengah dok tengok TV tanpa perasaan , ada owg call mak . Nombor fon awam , ney mesti Aiman call . Waktu dok cakapcakap , mak gelak ! Aku dah mula tersengih waktu tuh , aku dah taw mesti nak p tengok Aiman hari ney . . Tengoktengok btol paa yg aku fikir , kasut sport Aiman dah terkoyakrabak ! Bayangkan baru 2 bulan . Huhu . . Aiman dok sana kena lari satu pusingan sekolah petangpetanggg ! Tapi sumpaa aku cakap , walaupun jadual Aiman lebih ketat daripada Aida . Tapi sekola dia best GILAAAA !

 Tak sabar nak p tengok Aiman petang ney && Aida esokk :)

ILoveYou Aida && Aiman . .


Gambar kat atas ney buat aku teringat mcmm mana happy nyaaa aku && Aida bila dapat adekk .
Ucapan ikhlas dari kakakmu yang sedang didalam kesunyian . Perasaan itu sangat menyakitkan .

Terima kasih daun keladi , lain kali singgah lagi :')

0 comments:

Post a Comment