Wednesday, February 16, 2011

heyheyy ;D

Hari ney aku ada kenal dgn sowg dak FB ney , then dea ckp suruh anggap dea mcm abg aku sendiri . okey readers , meet Abg Arli .

tuh bkn kreta dea okey ? ampaa tlg lah jgn percaya k .

Aku rasa lah dea ney mmg adek beradek ahli nujum kot ? first chat dea dah taw yg aku ney mmg ada gak lah citacita nak jadi cikgu . pelik =.=' then , dea taww aku lahir bln 4 , yg birthday tuh aku tak kisah sangat pun sebab bolehh p tgk kat profile FB kan . tapi gaya dea macam betul2x best sbb tekaan dea yg aku lahir bln 4 tuh btol && dea dpt taw pangai aku yg tak suka d pksa2x , nanti mesti aku nk mngamok lah kalau kena paksa2x ney kan . . sekali lg , pelik ! =.=' that's why aku ckp yg dea ney kturunan ahli nujum , haha :)

Nanti boleh lah kan suruh dea  teka pasal Emy lak , haha . . Eventhough bwu knal , but dea dah kuad membebel dgn segala nasihat2x dea . thanks yaa ! really apriciate that :)

Penutup post kali neyy , ILoveYou Mohd Emyruddin Hashim ! mmg takda kena mengena pun tapiii lantak lah , aku tetap nak cakap gak :P

Terima kasih daun keladi , lain kali singgah lagi :')

0 comments:

Post a Comment