Sunday, February 20, 2011

happy anniversary

Huhu . Akhirnyaaa , cukup dah setahun aku kpel dgn si Emy :) Banyak sangat lah dugaan sepanjang tempoh ney , kejaa gaduh saja ! Barubaru ney gaduh lagi , time tuh memang aku ingat dah tak sampai lah anniversary . Hehe . . Tapi lastlast baik pulakkk , 

Aku sebenarnya jeles sangatsangat dengan owgowg lain yg dah kpel bertahuntahun ney , memang aku tabikk lah ! Huhu . . Ingat senang kaa an nak kpel lama macam tuh , dengan dugaan yang macammacam lagi lah . 

♪ ♫ ♫ ♪ ♫ ♫ ♪ ♪ ♪ ♪ ♫ ♫ ♪ ♪

Akan ku biarkan dirimu ,
Merasuki hidupku ,
Akan ku biarkan cintamu ,
Meracuni hatiku . .

Kerna cintaku terlalu gila ,
Kepadamu yang ku cinya ,
Kerna diriku tak pernah bisa ,
Hidup tanpamu . .

Jangan pernah tinggalkan diriku ,
Jangan lepaskan aku ,
Walau setengah detik hidupku . .

♪ ♫ ♫ ♪ ♫ ♫ ♪ ♪ ♪ ♪ ♫ ♫ ♪ ♪

My favourite songgggg ! ♥ ♥ ♥

Aku harap sangat hubungan ney akan terus berkekalan . .
Ya Allah , semoga aku lebih tabah dalam menghadapi segala dugaanMu . aminnn  . :) 




Terima kasih daun keladi , lain kali singgah lagi :')

0 comments:

Post a Comment