Sunday, February 20, 2011

Bila tarikh pengumuman keputusan SPM 2010 ??

semalam blog-walking ke blogblog yang cun melecunn :)

bilaa singgah sekejap baca post >> pika  << , terkejut gak bila aku di tag untuk contest ney . then , still tak puas hati gak . . haha ^^ p lah post kt wall dy tny btol kaa tak an , kalau silap boleh tak online FB sehari kot . sekarang aku memang TERketagih online FB ;D Act , aku nak post semalam lagi tapi tenet saya bersahabat dengan si Gary *Spongebob's pet

okayokayyy , 
Disertakan link ke blog contest ney ----------------> contestcontestcontest


Hmm . . Aku hantam saja tarikh ney , just for fun okayyy ? Aku rasa 28 . 2 . 2011 neyy :)

I Wanna tag :
♥ Shin Sung
♥ Hannafauzann
♥ Anis Syafira

Terima kasih daun keladi , lain kali singgah lagi :')

0 comments:

Post a Comment