Sunday, January 30, 2011

ke Felda Gunung Bongsu

aku daa naik bosan dok uma ney . . bkn aku sengaja tak maw p kejaa tapi mak aku yang tak bagi ! tak kan aku nak lawan cakap gak kan ? so , aku amek keputusan dok uma jaa . . tolong paa yang patut , tak daa lah mak aku penat sangat kan buat keja umaa ? aku tak sukaa bila owg cakap bila owg cakap aku ney tak reti berdikari . . aku rasa aku daa cukup berdikari selama ney . . paa yang ag taw ? aku sedih bila owg cakap aku macam tuh tapi aku sajaa buat tak taw . . :( malas daa ingat . .
_____________________________________________________________________________________

hari ney kan ayah aku ajak p umaa pkngah aku kt Felda Gunung Bongsu , aku pun paa lagi ! seronok tak terkiraa , haha . . sampai sajaa kt sana , aku tengok mkngah aku dok masak sakan . :P terus serbu dapur ! mkngah aku dengan happy-nyaa berceloteh sakan pasal umaa dea yang semakin besar tuh . . haha ! sumpaa lawak gila . . mkngah aku ney kan memang jenis banyak cakap && lawak lak tuh ! gelak tak habishabis . . aku dengan mukaa tak malu dok snap gambar yang daa memang sah tak comel dekat sana , hee :) muka tembokk !




Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

dalam perjalanan balik , aku dok termenung jaa kt tepi tingkap kereta . . act , memang benda tuh yang aku buat kalau naik kereta . . tabiat kot ? haha . kalau aku buat benda lain macam msg kaa , confirm daa sampai nanti mesti muntah . heee :) sebab tuh aku tak suka msg dalam kereta kecuali lah kadangkadang aku tak pening , pelik btol . . aku teringat benda paa yang budak tuh buat kt aku ,  geram tak terkata ! tapi lamalama aku amek keputusan tak maw peduli lagi pasal dea , masih ramai lagi mbe yang lain . . aku bersyukur sangat , yang penting ag bahagia dengan hidup ag . . Alhamdulillah *tersenyum :)


Terima kasih daun keladi , lain kali singgah lagi :')

0 comments:

Post a Comment