Sunday, January 23, 2011

happy sangatsangat ;D

hari ney celikcelik mata jaa terus mscol emy ! dea pun telefon lah kan , paa lagi bergayut sakan laah ! heee :) dea tak tdo lagi , keja main poker jaa . isyhh3 ! merepek lah macammacam kan  , belajar beberapa perkataan terengganu . haha .. diajar oleh cikgu tak bertauliah si emy keringg ! senangsenang hati jaa cakap owg tembam kan ? haaa . amekk ! kan da kena post kt blog :P bergayut lama gila sampai 3jam lebih kot . ingat nak gayut lama lagii tapi dea da ngntok , tuh lah owg suoh tdo tak maww ! keja dok main game jaa . dok tengah gayutgayut , fon terpadam ! bateri habis lak daa , so terus amek bateri fon aidaa . sorry yaa , nanti cas balik oke ? esok hari last bday bonus emy , tunggu bulan 2 , 4 && 7 lak nak gayut lamalama lagi ! banyak kan bday ? haha . tapi mybe bulan 7 tak boleh lah nk gayut sebab nak kena menyahut seruan PLKN , haiyaaa ! semalam msg dgn sheyhan , dea cakap dea daa macam mamak daa dok kt PLKN :P asyik berkayak jaa tiaptiap hari ! best paa kan ? tapi aku cuma tak sukaa sebab tak boleh msg dgn emy banyakbanyak :( takut gak lah kan , balikbalik dea daa ada awek laen . tak boleh dibayangkan lah , grr ~ daa lah dapat bulan 5 , nanti owg lain da sambung belajar .. aku jaa yang ketinggalan ! kan best kalau dapat yang panggilan pertama . takdaa lah aku tercangak dekat rumah jadi bibik && tukang masak tak bergaji ney .. nak amek lesen pun duit takdaa ! duit makayah aku lah kan , kalau harap duit aku memang hampeh ! awal tahun ney memang banyak duit lah belanja nak bayar aiman masuk sekolah baru , macammacam kena beli .. slack , kasut kulit lagi ! daa lah mahal gila , yuran sekolah saja daa nak dekat RM1000 woo ! ney aida lah lak , tak taw lahh dea nak p ke tak .. tapi seeloknyaa p lah kan , untuk kebaikan dea gak ! mak aku siap pujuk cakap nanti nak p tengok dea tiaptiap minggu , mentangmentang SP dekat jaa ! mak aku boleh lah bawa kereta , tapi kalau nak p sekolah aiman yang jauh di jitra tuh . harap maaf ! ayah aku lah mangsanyaa . kira oke lah kan , boleh jalanjalan hujung minggu :) takdaa lah bosan sangat dok rumah . tapi yang aku ney , sabar jaa lah ! mimpi jaa lah kot boleh amek lesen dalam waktu terdekat ney =.=" . panjang lak post aku kali ney , mybe sebab terlebih happy kan ? maaf . tak payah baca kalau tak maww oke ? saya masih budak hingusan di blogger ney :) 

Terima kasih daun keladi , lain kali singgah lagi :')

0 comments:

Post a Comment