Saturday, January 22, 2011

bangun pagi

celikcelik mata jaa terus cari fon aku . hilanggg ! p mana lak daa , rupanyaa dok bawah katil . haha , memang tuh lah tempat kalau aku cari fon tak jumpa :P ada msg emy lah , buka dengan perasaan tak sabar sebab semalam tidur terus lepas emy macam sibuk jaa ! tak kan nak kacau lak ? da lah macam takda mood jaa . aku sukaa sangat bila bangun pagi ada msg dari dea .. rasa macam bagi kesan untuk seharian tuh aww ? huuu . pagipagi buta lagi mak aku da kejut aku , adoyyy =.=" skang ney aku cukup liat nak bangun awal , yaa lah bukan nak p sekolah dah kan ? dah tak sabar nak p shopp-ing di tesco . aku tak sukaa orang bersesaksesak waktu aku tengah ber-shopping . sebab tuh aku suka tesco , haha . aku sangat tergilagila-kan sizzling di tesco , aku pun tak taw npa =.= " sampai kawankawan aku yang p tesco mesti ingat kt aku taww ? lawak gilaaa ! tapi tuh dulu , sekarang aku dah tak macam tuh taww . :) 

Terima kasih daun keladi , lain kali singgah lagi :')

0 comments:

Post a Comment