Friday, December 17, 2010

kosong

kosong ? tuh lah perasaan yang aku rasa sekarang ney , hmm .. bangun pagi mcm selalu , terus check fon dengan harapan ada msg si E tapi hampa . yang ada msg si wan jea , haha ! meluahkan perasaan-nyaa yang kecewa dengan sikap si celcom yang tiba-2 menelan sejummlah kredit-nya yang bernilai 6rgt .. lwak btol ! aq suoh dia col celcom tak nak , last-2 tahu lak nk col ye ? rupa2-nyaa kredit kena tolak sebab TER-buka tenet waktu dia tdo ! haha , tuh ah tdo buas sangat kwn aku ney .. semalam tak dapat nak tdo , selalu mesti msg dgn si E sebelum tdo .. tapi sekarang ney awk sibuk sangat kan E ? sampai tak ada masa nk layan saya macam selalu .. salah saya sebab biar saya sayang sangat dekat awk :( myb sekarang awk tengah mencari pengganti saya kan ? tapi ingat , tak ada orang lain yang dapat ganti tempat awk dalam hati saya .. saya selalu buka facebook awk bila saya rindu awk tahu E ?

p/s : thanks to wan nurul syafawani && ridzwan sewel sebab tolong aku kembali-kan semangat aku yang masih lemahh


Terima kasih daun keladi , lain kali singgah lagi :')

0 comments:

Post a Comment